Handelsbetingelser

FORBEHOLD OG PRISER
Vi forbeholder os retten til at ændre priser uden varsel. Alle priser på disse sider er opgivet excl. moms, da foreningen er momsfritaget. Vi tager forbehold for tryk-/tastefejl.

ABONNEMENTSVILKÅR
Det er en forudsætning for medlemskabet af Esbjerg Roklub, at du tilmelder dig betaling via Dankort, VISA/Dankort eller MobilePay Subscriptions, som er godkendt af Esbjerg Roklub og Nets A/S (Kundeservice 45 44 89 24 80).

I forbindelse med din første betaling godkender du, at Esbjerg Roklub fremover må trække pengene på din konto via dit valgte betalingsmiddel, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Esbjerg Roklub.

Beløbet du skal betale for medlemskabet af Esbjerg Roklub trækkes automatisk via den betalingsløsning du vælger.

Du vil senest 7 dage inden hver betaling modtage en email/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Du vil få mulighed for at stoppe betalingen, hvis du ikke ønsker at forlænge dit abonnement

Esbjerg Roklub benytter DIBS (DIBS Payment Services A/S Telefon 70 20 30 77), som er godkendt/certificeret af Nets til betalingsløsninger ("Sikker nethandel").

Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos Esbjerg Roklub, men kun hos DIBS.
Kvittering for betaling sendes pr mail og når du tilmelder dig accepterer du vores vilkår og du kan stoppe abonnementet ved at kontakte klubben.
Inden betalingskortets udløbsdato eller ved ændringer i kortdata fremsender Esbjerg Roklub påmindelse pr. mail herom, og du må herefter foretage en opdatering eller tilmelding med et nyt betalingskort. Når du har modtaget det nye Dankort, logger du ind på www.esbjerg-roklub.dk's hjemmeside, klik på "Betalingskort" ( øverst til højre på menulinjen) og opdater.

Ved spærring af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort. Dette gøres ligeledes på www.esbjerg-roklub.dk, og som beskrevet ovenfor.

KVITTERING
Medlemmet modtager en kvittering ved træk fra betalingskort via e-mail.

OPHØR / OPSIGELSE af medlemskab
Ønsker du ikke længere medlemskab af Esbjerg Roklub, kan du oppe i højre hjørne under din bruger, vælge "Udmeldelse". Der kan du anmode om udmeldelse. Der vil i forbindelse med udmeldelse ikke blive refunderet betalt kontingent. Du vil efter udmeldelse, ikke længere modtage opkrævninger fra klubben.

FORTRYDELSESRET
Der er ikke fortrydelsesret og der refunderes ikke penge efter tilmelding. Dog kan der i tilfælde af længerevarende sygdom gøres undtagelser i form af godskrevet kontingent til næste sæson.

REKLAMATIONSRET
Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret. Du kan dog klage til Ledelsen (se under "Klubben/kontaktpersoner"), hvis der er omstændigheder, du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i Ledelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.